"Навчіться сьогодні, щоб бути в безпеці і вижити завтра..." (пожежна безпека в умовах воєнного часу)
У період з 13.11.2023р. по 17.11.2023р. в Хмелівському ЗДО "Струмочок" було проведено тиждень безпеки життєдіяльності на тему:
"Навчіться сьогодні, щоб бути в безпеці і вижити завтра..." (пожежна безпека в умовах воєнного часу)
Основними завданнями якого були:
1. підвищити ефективність освітньої роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя.
2. формувати у дітей безпечний стиль поведінки в екстремальних ситуаціях. Навчити їх користуватися телефонами екстрених служб безпеки (101, 102, 103, 104), вивчити домашню адресу.
3. закріпити правила безпеки з вибухонебезпечними предметами.
4. продовжити знайомити дітей з правилами протипожежної безпеки та поведінкою під час пожеж.
5. формувати у дошкільників основи здорового способу життя. Пропагувати здоровий спосіб життя серед батьків.
6. закріпити знання учасників освітнього процесу про дії під час сигналу «Повітряна тривога» та про правила поведінки в укритті.
7. інтегрувати родинне і суспільне виховання з проблем безпеки життєдіяльності дитини.
У старшій групі «Сонечко», було проведено наступну роботу з ряду освітніх завдань:
-
заняття: «Таємниці чарівного вогню» (ознайомлення із соціумом), «Пожежа в лісі» (малювання), «З вогнем погані жарти – жартувати з ним не варто» (розвиток мовлення), «Сірники не іграшка» ( ознайомлення з природним довкіллям), «Вогонь - друг , вогонь - ворог» (аплікація).
-
бесіди: «Правила безпеки при користуванні механічними та електроприладами, сірниками, колючими предметами», «Як потрібно користуватися вогнегасником» (показ), «Поведінка під час виникнення пожежі".
-
дидактичні ігри: , «Вогонь друг – вогонь ворог», «Що потрібно пожежнику для роботи?», «Склади пожежну машину», "Загадки на тему мінної безпеки".
-
відео – презентації: Уроки тітоньки Сови (пожежна безпека), мультфільм про вогонь.
У групі середнього дошкільного віку «Бджілки» було проведено роботу з наступних освітніх завдань:
- заняття «Сірники - це небезпека»( розвиток мовлення), «Небезпечні предмети»( аплікація), "Вогонь - друг, але інколи ворог" (ознайомлення із соціумом), "Вогонь -не жарт" (малювання).
-
дидактичні ігри: «Безпека – небезпека», «Вибухонебезпечні предмети», «Добре – погано»,
-
сюжетно – рольові ігри: «Один вдома», «Оперативно – рятувальна служба», «Ми – пожежники».
-
бесіди: « Я в біду не попаду», «Шкідливі поради», «Сірники – не іграшка», «Обережно! Небезпечні предмети».
З дітьми молодшої групи "Курчатка" було проведено наступну роботу:
- заняття: "Кицькин дім" (ознайомлення із соціумом), "Мала іскра - великий вогонь" (розвиток мовлення), "Пожежники на навчанні".
- бесіди: "Злий та добрий вогонь", "Обережність не завадить", "Один вдома"
- дидактичні ігри: "Добре - погано!",
- сюжетно - рольві ігри: "Рятувальники", "Ми - пожежники".
- мультфільми «Кицькин дім»," Козенята і вогонь".
Завдання дорослих — педагогів і батьків — не залякувати дітей, а, користуючись їх природною допитливістю, навчити правил поведінки, не забороняти або приховувати небезпечні предмети і речі, а в ґрунтовній, цікавій, пояснювальній роботі вчити правильно користуватися ними. Потрібно спрямовувати свою роботу на формування свідомої обачності у малят, навичок орієнтування та швидкого реагування на надзвичайні ситуації.
Завжди пам’ятаймо – наша увага, наша турбота і допомога – найдієвіші кроки до захисту дітей від будь-якої небезпеки.